You are here:

Jak powinna być skomponowana gazetka promocyjna?

Jedną z akcji promocyjnych stosowanych przez mniejsze i większe supermarkety jest gazetka promocyjna. Aby gazetka taka właściwie pełniła swoją rolę musi spełniać kilka warunków. Po pierwsze musi być czytelna. Jej układ powinien być jasny i przejrzysty. Przykładem tutaj może być np. Kaufland gazetka. Jest ona prawie zawsze skomponowana w ten sam czytelny sposób. Dzięki czemu klient wie, w których miejscach może naleźć informacje na temat interesujących go produktów, gdzie znajdzie warzywa, gdzie wędliny, słodycze, a gdzie chemię gospodarczą. Ponadto artykuły powinny być przedstawione w estetyczny i przejrzysty sposób, tak aby klient doskonale potrafił rozeznać jakiego artykułu dotyczy dana cena, aby później uniknąć wszelkich nieporozumień.
Rozmiar ma znaczenie…

Najwięcej miejsca powinna poświęcać artykułom pierwszej potrzeby, tym cieszącym się największym zainteresowaniem wśród klientów. Około 60-70% jej zawartości powinny zajmować strony poświęcone artykułom spożywczym, w dalszej części kosmetykom, czy środkom chemicznym. Powinna zawierać informacje bieżące na temat aktualnie obowiązujących promocji jak też informacje stałe. Taki układ również prezentuje wspomniana wcześniej Kaufland gazetka. Znajdziemy tam więc informacje na temat dostępnych artykułów, obowiązujących cen, promocji i rabatów, a także na też stałych warunków zakupów związanych z takimi aspektami jak wymiana towaru, serwisowanie sprzętu elektrycznego, warunki uzyskania gwarancji itd. Klient musi też dokładnie wiedzieć nie tylko na jaki towar obowiązuje dana promocja, ale też w jakich dniach, tak aby był w stanie wcześniej zaplanować swoje zakupy. Prawdziwe okazje cenowe powinny być przedstawiane w jasny i atrakcyjny sposób. Oferowany produkt powinien być nie tylko opatrzony zdjęciem, ale też posiadać swoją krótką specyfikację. Dzięki temu klient jeszcze zanim wybierze się na zakupy będzie sobie zdawał sprawę z tego, z jakim towarem ma do czynienia i czy jest zainteresowany jego kupnem oraz jakie są warunki promocji. Pozwoli to uniknąć wielu rozczarowań i niedomówień.

http://plejor.pl/

Jak powinna być skomponowana gazetka promocyjna?
1 vote, 5.00 avg. rating (97% score)

Posted by: admin

Back to Top